سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیای اس ام اس
  • دنیای اس ام اس ( دوشنبه 90/3/23 :: ساعت 11:22 عصر)

    اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقونه ی جدید - اس ام اس عشق و عاشقی - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس بوسه - اس ام اس بوسه دادن - اس ام اس بوسه ی عاشقانه - اس ام اس جدید و ناب عاشقانه و عارفانه - اس ام اس نازکردن - اس ام اس نازکشیدن - اس ام اس واسه دوستی - اس ام اس واسه عشقم - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس واسه کسی که دلمو شکسته - اس ام اس غمناک و غمگین عاشقانه - اس ام اس محترمانه ی عاشقانه - اس ام اس ادبی عاشقانه - اس ام اس رمانتیک - اس ام اس عارفانه

    اس ام اس های عاشقونه و رمانتیک جدید

    اس ام اس های عاشقانه

    دل من پشت سرت کاسه آبی شدو ریخت، کی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم

     

    عجب دوره زمونه ای شده که به خاطر حفظ رفاقتت باید خیلی از حرفارو تو دلت نگه داری تا حداقل کسی رو داشته باشی که بهش بگی رفیق، مگه نه رفیق؟!!!

     

    این ساحل خسته را تو پیدا کردی / این موج نشسته را تو برپا کردی / من خاموش و خسته خفته بودم ای عشق / مرداب دل مرا تو دریا کردی

     

    باید ببینمت! چرا که روی نوار قلبی ام پیوسته نام تو بود و پزشک نیز بر آخرین نسخه ام تو را تجویز کرده است

     

    قسمت این بود که من با تو معاصر باشم / تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم / تو پری باشی و تا آن سوی دریا بروی / من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم

     

    در سایه دلشکستگی پیر شدم / غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم / تا آمدم آشنای قلبت باشم / گفتی که من از غریبه ها سیر شدم

     

    بعضی ها به ظاهر وقتی اول وارد لیست دوستانت که میشوند چیزی با خود نمیآورند، ولی وقتی میروند، همه چیز آدم را با خودشان میبرند

     

    سکوت و خلوت بغض شبانه / چه دلگیر است بی تو حجم خانه / تو رفتی و دلی دارم که هر دم / برای گریه می گیرد بهانه

     

    دیگر نه دلم شوق تماشا دارد / نه پنجره ای به سمت فردا دارد / تنهایی دیگری برو پیدا کن / این غار برای یک نفر جا دارد





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    دنیای اس ام اس
    اس ام اس فلسفی | پیامک فلسفی | اس فلسفی |
    پیامک | اس ام اس | اسمس های دوست داشتن |
    پیامک | اس ام اس | اسمس های دوست داشتن |
    اس ام اس عشقولانه
    اس ام اس های عاشقانه سری جدید
    پیامهای ناب و جدید مخصوص اس ام اس های عاطفی
    اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه
    اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه
    شعرهای عاشقانه مخصوص اس ام اس
    اس ام اس های عاشقونه و رمانتیک جدید
    [عناوین آرشیوشده]


    وب های مرتبط با موضوع اس ام اس جدید
    سئو::.
    قشنگترین و جدیدترین اس ام اس ها::.